Mul on taas tosi ahistunu olo.en tiiä miten saisin sen pois.tuntuu oikeestaan siltä ku elämä loppuis.tiiän kyl et ei se niin vaan lopu mut tää tunne...ruoka on niin vaikee tapaus mietin kokoajan ruokaa.vaik oli jo melkee vk et en miettiny.se taas johtu siitä et olin kaveril ja söin normaalisti/niin vähän.mut mummil on kaapit pullollaan ja KAIKENLISÄKS se tyrkyttää sitä kokoajan.ja kun mul on sellanen kierre et ku oon ja mua ahistaa ja on tyhjä olo,se olo pitää jotenki poistaa ja keinot miten poistaa se ees hetkeks on 1.käsien polttelu 2.itteni lyöminen 3.syödä jotain.viimesin kuulostaa järkevimmältä siihen asti kun oon syöny koska sitten ahistun siitä et söin joka johtaa kauheisiin omantunnon tuskiin ja se useimmiten poistuu osittain oksentamal mut vaan hetkeks joten sit kaikki alkaa taas alusta.mut joo,sit sellanen kivempi juttu taidan lopettaa koulun kesken ja muuttaa yhteen kaupunkiin.rakastan sitä kaupunkii.ku kävin siel taas vierailul ni tuli olo ku ois lähteny kotoo pois.keskisuomi masentaa mua/mut...