no niih, vihdoin tai siis jälleen kun pystyn istua ja kun pystyn kävellä ja olla edes vähän niinku "normaalit ihmiset" oon tääl kirjottamassa jotain ihanasta elämästäni, joka yllättää mut joka päivä ja yö...vai yllätänkö itse elämän? vittu mikä paska.

sain joskus kaksviikkoo sitten "vakavan" lääkemyrkytyksen jonka seurauksena (yllätys yllätys) olin sairaalassa,eikä siinä lääkkeiden ylisyönnissä mitään erikoista mutta sain siitä kyllä aika "turpaani" joiltain.. kaverit kysy multa tapahtuman jälkeen (soitti ambulanssin mulle ku löyti mut kämpiltä)että et varmasti aijo tehdä sitä uudelleen kun tiiät kuinka vakavaa toi on (joo todella vakavaa siis ou mai kaad) ja mitä voi käydä mutta mutta.. en voinu sanoo että haluisin tehä mutta joku mussa saa mut tekemään sen. koska ahdistun kehostani siitä että oon mielestäni lihava ja sitä rataa, tuntuu etten riitä kun sillä yhdellä tavalla että laihdun ja laihdun ja laihdun.ja koska tiedän että siinä aina onnistun..ja siitä että oon muutenkin  "itsetuhonen"...(se on ehkä valitettavaa).no sanoin sitten jossain vaiheessa etten tee sitä (ja tiedän kuulostaa äärimmäisen vastuuttomalta) ajattelin että jos "muutaman" otan, ihan "pari" pientä ahdistuslääkettä (joista sairaalassa otettiin multa pois jo oxaminit mutta toiset jäi mulle kun ei tienny mulla niitä olevan), söin "pari", ja tuli mielettömän paha olo..oksentelin jo senkin puolesta enkä pystyny syömään mitään.no tän viikon alussa taisin taas vähän "innostua" ja napostelin vähän useemman sellasen.ne vaikuttikin suurella määrällä ihan eritavalla kun esim. oxamin suurella määrällä, olin täysin omissa ajatuksissani mutta tuli kamalat kouristukset mahaan, käsiin ja jalkoihin, samoin kaikki paikat tuntui kuivuvan sisältä suu oli ihan kuiva vaikka join vettä litra tolkulla (ja siis myös oksensin).kaikki paikat täris ja käveleminen oli lähes mahdotonta, kasvot oli aivan märät ja tuntuukun kaikki neste elimistöstä tulis ulos ihon läpi. luulin että kuolen nestehukkaan( luin myöhemmin yhestä niistä paketeista joista otin että siin on joku nesteenpoisto systeemi ja et se aiheuttaa kuivumista jos niitä ottaa maximi määrän minkä saa päiväs ottaa ja varsinki jos ottaa liikaa) ja olin siis aivan varma että kuolen.lopulta oksensin (ensin juotuani hullun määrän vettä (siis oikeesti mielettömän määrän koska tiedän että 4litraa mikä on mun tavallinen vesimäärä päivässä on aika paljon siihen nähden mitä ja miten syön, join tunnissa reippaasti enemmän ku neljä litraa).kuitenki kaiken tän jälkeen oon kuulema niin ja liian itsetuhonen että mun ois parempi (lähinnä) itseni kannalta mennä jonnekin osastohoitoon.ja se on musta naurettavaa - siis musta. ulkopuoliset voi olla mitä mieltä vaan.voin myöntää että onhan se vähän jäännää ajatella jonku läheisen kaverin tekevän niin mutta tää on mun elämää ja lähes aina se on tällästä ollu jollain tasolla ainakin... mutta jooh. huoh. mahtavaa...

ja siis otan kyllä avun vastaan, koska välillä tarviin apuu.,mutta mua ei saa pakottaa siihen koska sittens e on pakotusta ja mua rupeee ahistaa..