luulin et asiat ois jo jotenki menos parempaa no en siitä sit tiiä,. Mä vihaan yli kaiken valheita ja paskaa..Mä vaan vihaan.vihaan salailuu..no ei kai niille mitää voi. tos viikko sit meijän iskä ja sen kihlattu hävis vaan jonneki enkä saanu niihin mitää yhteyttä, ne vaan katos pois...mun pikkuvelille oli jo ajat sitten aivan virallisesti sovittu et se menee iskälle kyseisenä viikonloppuna ja viikol. eipä onnistunu ku ei vastannu herra puhelimeen.kolme neljä päivää myöhemmin tulee viesti että puhutaan myöhemmin ollaan sukulaisilla, ja VITUTmissään sukulaisilla oli, ne oli lähteny salaa lomalle espanjaa jokaselvis myöhemmin ku sain niiltä tavaroita sieltä ja ne siis ei tiedä vieläkään että tiedän.Niille oli tullu kotiin kortti,joulukortti jossaluki sitämatkasta jotain ja sit siinämyös luki että onnea avioliitolle tms. eikä siinä ois mitään ongelmaa muuten mutta ku se just selittääaina et kyl mä teille kerron jos tulee jotain, mitä niin ihmeellistä siinä onettei voi kertoo, meijän suvussa on muutenki niin paljon valheita että sitä määrä ei voi sanoin kuvata ja nää on vaan pieni lisä niihin mut ku niitä tulee kokoajan lisää ni sei oo kivaa...saan kokoajan kuulla lisää näitä  ihania juttuja.

olipa taas selkeesti selitetty mut en jaksa nyt kirjottaa selkeesti tympii vaan niin paljon koko elämä taas...ei vaan toi asia.Joululoman pitäs alkaa 22 eli kaiketi ensviikon torstaina mut en tiiä tarkottaaks se sitä et kouluu on vielä to.perjantaina onki sitten jo mun synttärit,23.päivä.