Juupiduupi, tänään on yli tylsä ja tyhmä päivä. Ei mitään niin järkevää niinku ei millonkaan.NYKYSIN!!Elämä on tyhjää mutta täynnä kaikkee epämäärästä mitä en hyväksy.Tai kai se pikkuhiljaa on pakko.Tän päivän paskalistaan vois kuuluu niin paljon mutta huh kun pää hajoo jos niitä kaikkii edes ajattelee,On siis ihan riittävää herätä aamulla aikasin kun on niin sairaan paha olo, herätä siis tunteeseen "hei tukehdun" mikä ei ole uus tunne mutta ei koskaan mukava vaikka sinäänsä ainakaan tänään ei oo kiinnostanut yhtään sekään että tukehdunko, ainoostaan tunne on epämiellyttävä. No se johtu kuitenkin siitä että bulimia tosiaan kukoistaa, oikeen loistaa.( Ja ai että tänne on niin ihana kirjottaa tästä koska kukaan EI SITTEN KUKAAN tiedä kuka oon eikä kukaa oikeesti tajuu näitä ajatuksia vaikka yks kyllä tietääkin).Oon toki kuullu siitä viismiljoonaa kertaa ja myös siitä että eihän toki hienot naiset oksenna" pyh! kuinka vastenmielistä ja sananmukaisesti oksettavaa ja että se on aivan höpöhöpö sairaus.Samapa se mulle kenen mielestä höpöhöpö ja kenen mielestä perseestä ja huomion hakuu koska tästä tosiaan ei tiedä moni, thih!eli se on mun oma kaunis maailma missä mä elän tai siis välillä kaunis, nykysin kyllä harvemmin..Mutta se on osa mua ja MÄ HALLITSEN, ah ihanaa...mutta jaah..Seuraava perselistalla on mun ihana ex joka soittelee aina välillä ja ilmoittaa niistä suurista tunteistaan mua kohtaan, oon sitten niin "rakas" sille vieläkin! Se "kultamussukka" tahtoo et seurusteltas ja uhkailee aina että jos en suostu ni sit mulle käy huonosti, toistaseks tai pitäiskö sanoo tälläkertaa toteutus on jääny mutta tiedän että se kerta tulee eteen haluan tai en.Tuo samainen "kultamussukka" on saanu mulle hulluja mustelmia naamaan monet eri kerrat ja on repiny mut alas sohvalta (tai mistä ikinä) ja raahannu lattioita, ja SIIS TIETENKIN SYYSTÄ ESIM. oon istunu väärällä hetkellä ilman sen lupaa sen sohval.Nykysin asia on edelleen puhuttavaks arka mut on siitä sen verran aikaa kun ollaan oltu yhessä että alan jo antaa anteeks jollain tasolla...Kolmas asia mun poikaystävä haluaa väliä (vaihteeks) koska sillä on vähän rankkaa eikä näytä ymmärtävän että bulimia on sairaus jolle ei noin vaan voi mitään.TYMPII...Ei sillä ole väliä vaikka vähän välii pidettäs koska sitä ollaan tehty monesti ja tiedän että tästä voi todellakin tulla jotain mutta se vaan harmittaa kun sei ymmärrä että jos mun elämä on täysin epätasanen ja vaikka käyn psykoterapiassa ja psykologil ja psykiatril JA kun ne ei tunnu auttavan (oon käyny jo aika pitkään) eli olen siis yrittäny kyllä...niin no sei kuitenkaan ymmärrä että yritän..ainakaan läheskään aina.HUOH..Elämä on väsyttävää.Mun kämppikset tuntuu ylirasittavilta ja pelkään että räjähdän niille lopullisesti (vaikka en tiiä onko se mahollistakaan).

Sitten eräs kaveri joka sanoo että meijän ystävyys paranee seksin jälkeen soittelee kokoajan, nauroin vaan sille ku se sitä mulle selitti.HAHAHAA.Niin miten ite haluu ajatella.Se suuttu mulle viimeeks ku en suostunu nuolee senkaa ku oltiin iltakävelyllä mut ajatus ei vaan iskeny koska se hais tupakalle ja on muutenki yli itsevarma itestään.hah. no on senkaa kiva joskus vähän sählätä kuten et se tulee yöks ja pidetään kiva kaveri yö. eheh.En kyl niistä oo saanu paljoo mitään muuta irti ku oksettavan olon ja kipeen kurkun yleensä mutta samapa se kai.Sitäpaitsi kun seurustelen en tarvii ketään muutaku mun kullan.Enkä oikeestaan muutenkaan tarvii mut välil voi vähän pelleillä. Ja pelleilly eritavoin on ihan kehittävääkin tai niin kannattaa ainaki ajatella jos pelleilee.

No mutta kaiken paskan keskellä oon TODELLA iloinen että sain plan kummilapsen (tai mikskä sitä sanotaankin) sellainen ihana pieni parivuotias tyttönen jostain afrikasta.Tahdon mennä sen luo joskus. Tahdon että sen elämä on hyvä.Ja tahdon rukoilla sen puolesta.Rukoilemisesta puheenollen mun piti lähtee maatanäkyvissä festareille mutta koska oon ollu mahavammanen en uskaltanu ottaa riskii että sinne lähtisin ja on harmistunu olo. Kaikil on siellä niin kivaa ja mä nyhrään jossain nurkassa tietokoneella ja luen esiintyjien tietoja sivuilta.No jaa...sehän on joka vuos ja viimevuonna se oli paras ikinä!