...satuttamaan muita.Nähtävästi ainaki.Ärsyttää, mut muaki on satutettu eikä se oo kosto koska teen sen niin en tietämättäni...sain """"siskoni""""/perheenjäsen tänään vihasemmaks ja ärsyttää ihan liikaa, me ollaan niin huonoissa väleissä ku vaan "siskot" voi olla, mutta mä rakastan sitä LIIKAA.Seki taitaa paeta mua sen takia.Luultavasti.

Tänää olin ja oon edelleen kotona ku äiti pyyti että tulisin koti kotiin leipomaan senkaa kakun ja silleen. Leivoin torttuja ja kakun sille sitten ja keitin kahvit.Annoin itelleni luvan syödä tänään sitä kakkua ja torttuja ja en tiiä vieläkään että oliko se täysin mun vastaista mutta mä saan vielä asian korjattuu vaikka en kokonaan mutta suurelta osin, jos rajottaa sitten vähän noita loppuviikon syömisiä ja syö puolet vähemmän eli jokatoinen päivä vaikka jogurtin tai jotain tai sitten poistan herkkupäivän moneks viikoks mutta se on paha... no täytyy miettii...Kuitenkin olennainen asia niin että ehkä varaan pari tuntia huomiseks koulun jälkeen miettimiselle jos se asia ei ratkoudu itekseen.

Ärsyttää kun meseen ei pääse, joku seottaa niin että en pääse...