Aika väsyttävä päivä, yli väsyttävä.Aamulla viiden aikaan heräsin mahakipuun kämpillä ja koitin nukkua, siitä ei tosin tullu mitään.En sitten lähtenyt kouluun koska en pystyny liikkua puolikaheksan aikaan ajattelin että se menee ohi mutta - ei se menny. Maha vaan kramppas. Puolenpäivän aikaan oli tilanne edelleen sama ja aloin tuskastuu.Mut tultiin hakee autol ja vietiin terveys asemalle jossa ne päätti että mut lähetetään ambulanssilla keskussairaalaan.siellä vietin sitten koko loppupäivän ja sain puhuttua ympäri ne että pääsin kotiin.Olo on jo parempi.Huoh, mun poikakaveri ei innostunu asiasta kun se kuuli (vasta jälkeenpäin) ja se suuttu mulle ja odottaa että pyydän anteeks, mut en tiiä pyydänkö koska en oo tehny mitään...aika turhauttavaa.

Elämää pystyy hallitsemaan jos haluaa, oon oppinu oman tapani ja kaikkien pitää oppia omat tapansa, lääkärit on vaan sitä mieltä että mun tapa on jotenki vaarallinen.Vaikka sei oo..ehkä.Mä vaan olen tällänen, sitähän ne lääkäritkin hokee että jokainen on omanlainen, siks vaan en ymmärrä et millanen sitten saan olla jos en saa olla tälläinen omanlainen...Alan taas väsyä.Tuntuu että kaikki vähemmän oikeet ystävät katoo ympäriltä kun en ookkaan se täydellinen tyttö...Huoh.