Jooh, oon pitkään puhunu jo mun kaverin kanssa että se on menossa leikkaukseen, mutta en missään vaiheessa oo kysyny siltä että mikä leikkaus sillä sitten on tai ehkä kierrellen oon yrittäny kysyy etten "ahdistais" sitä koska se tuntui ja tuntuu olevan sille aika arka asia :S..No eilen sitten sanoin että en oo sitä mihinkää jättämässä kaverina jos se vaan vois yrittää kertoo mulle mistä on kyse koska se juttu on jotenki estäny meitä kavereina olemasta niin hyviä kavereita (ei niinkää mun osalta vaan sen).No se sitten jotain selitti koska ei sitä ois halunnu sanoo ja sanoin että ei tietty tarvii kertoo mut se ois tosi kiva jos se luottas muhun ja uskois ku sanon et sillä ei ole mulle silleen merkitystä mikä leikkaus sillä on, mutta että se vois helpottaa kaikkee koska se on ollu mulle jo pitempään rakas kaveri.No siinä keskusteltiin ja se sitten sanoi että sillä on kiire, mutta jatkettiin vielä hetki sen jälkeen ja se sano että se menee sukupuolileikkaukseen...En just sillä hetkellä ajatellu sitä enempää vaan annoin sen olla koska (se on ollu mulle hyvä kaveri jätkänä) ajattelin että se haluu olla tyttö, mutta se haluukin olla poika...ja nyt pitää miettii kaikki uudestaan koska sen oma tyttöystävä ei siis tiedä että sei ole poika ja tää on sekavaa. Joka päivä asiat on vaan sekasemmin.On se mulle edelleen rakas kaveri mut oon vaan ihan pihalla...