Ollaan mietitty kullan kanssa että miten saatas kaikki menee ees jotenki hyvin, tai siis vähän paremmin ku "jotenki hyvin".Eikä oo oikeen tullu tulosta sitten.Pitäs vaan tulla.Kulta sano mulle tänään niin ihme asioita taas että en ihan tajunnu mitä mun pitäs sille sanoo, sillä oli extra huono päivä.Se ei usko vieläkään että rakastan sitä oikeesti ja että välitän siitä oikeesti. Enkä todellakaan haluu ikinä ketään muuta ku sen!Se on totuus...Se rupes väittää että en tunne sitä tarpeeks hyvin koska sanoin sille että rakastan sitä ja että se on ihana ihminen.Mutta kun tunnen ja se intti vaan vastaa.Sit puhuttiin kaikesta ja se sano et kaikki vaan on keskenään kavereina että vois hengaa, et ei muuta. ja naiset on tehty mielinhyvän täyttämistä varten.Kuitenkaa mä en.Sit se jatko sen edellisiä juttuja siitä että se ei voi pitää muhun yhteyttä koska välittää kyllä musta mutta se satuttaa mua lopulta ja että sei saa päästää ketään enää liian lähelle etten satuta sitä ja että kuitenkaa se ei loppuenlopuks haittais koska se on jo ihan maassa - KAIKESTA,... ja mä kun oisin niin halunnu antaa sille pitkän halin mutta se oli suhteellisen vaikeeta toteuttaa ku välimatkaa on se 270km...Mut ei se oo este tulevaisuudes onneks, muutan senkaa yhteen. pakko...koska rakastan sitä ja jos se kerta vaatii näyttöö, enemmän näyttöö sille ni teen mitä vaan.

Sitten se yks pöljä haluu munkaa edelleen naimisiin ja kyselee tyhmiä kysymyksiä kuten: tykkäisitkö käydä saunassa ja tuutko nukkumaan mun viereen vai et, monen aikaan tuun lähenkö hakee sua 5vaille vai 5yli...tuutko kauppaan ostamaan housut ja paidat mun kanssa että voit valita ne, siis anteeks mä en oo muuttumassa äidiks koska oon itekin ihan 5v. en äidiks tulevalle miehelleni kuka se onkaan enkä nyt äidiks kenellekkään joten turha odottaa että NYT saisin lapsia....aargh elä tuu ollenkaa...Ihan tyhmä, ei tuu saamaan mitä haluu, ainakaan multa.enkä tykkää koko ihmisestä...hohhhoo...

Rakastan vaan niin paljon sitä yhtä.sitä yhtä hassua ihanaa,pöljää, kultasta ihmistä joka tekee mut ainoostaan maailman onnellisimmaks.Joka saa mut tajuu että tässä kaikessa ehkä vois ollakin jotain järkee..koska oikeesti missään ei oo järkee..Muistan ku tutustuin joskus ajat sit siihen ihanaan ni oltii molemmat ihan masentuneita ja yli teinejä.ensimmäiset lauseet liitty itsemurhaan ja lopulta joukkoitsariin. ja sit sovittiin että kumpikaan ei saa tehä itsarii yksin vaan me tehään itsari yhessä.ja välimatka on aika hyvin estäny sen, vaikka tuskin muutenkaa sitä oisin tehny."käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain, vaikka esteitä on joskus tiellä kohtalon,voimme kaikki ne voittaa kun kuljemme vain tiemme yhdessä ain rinnakkain"