elikkäs tänään on hyvä päivä :)

pitkästä aikaa

en siis oo jaksanu kirjottaa mitään koska oon ollu täysin masentunut ja sitä rataa..

minä ja kulta ollaan edelleen "erossa" mutta kyllä tästä ehkä jotain tulee.Mulla tosin on pitkästä aikaa moneen vuoteen tunteita hieman jotain muutakin ihmistä kohtaan kun vaan sitä...ja oon miettiny että kannattaako mun sitten vaan edelleen rakastaa sokeesti vai kokeilla koska se on sallittu (mun ja kullan säännöissä nyt) sitä paitsi en oo vanha, oon nuori joten mulla on oltava oikeus...selittelyltähän se kuulostaa.No mutta tää toinen henkilö on uskossa ja se on suloinen, sillä on ihana luonne ja se oli mulle alust asti tärkee jotenki (musta vaan alkaa tuntua että kaikki jotka on mulle aluks tärkeitä tulee olemaan "kuin veljiä" jonka jälkeen ihastun mutta rakastuminen on onneks ihan toinen juttu :) )Se on aikas huolehtiva ja välittävä mitä nyt osaa olla. mutta joo mietinpä sitä sitten..ei tosin voida nähä usein ainakaa tulevaisuudes.

Näin tänään yhen jonka kanssa joskus tuli vähän pelleiltyy mutta en ees moikannu koska se oli tyhmä... okei se siitä. Näin sen siellä oikojalla koska mulla oli tänään oikoja (oon käyny vuodesta 2000 asti) koska mulla oli purentavika joka aiheutti päänsärkyy, mutta nyt kaikkien kojeitten jälkeen se sano että mun ei enää tarvii käydä siellä että purentavika on korjattu ja sit se otti kuvia mun hampaista, kaikenlisäks se sano että mulla on äärimmäisen kauniit hampaat ja kauniit hammasrivit että ne on nyt niin täydelliset kun voi vaan olla. Joten mulle on ollu siks hyvä päivä :) (yks täydellisyyden ele taas valmiina ja koossa)

Kohta pitää lähtee taas kämpille ja sitten onki sellanen kerhonveto juttu ja pitää tehä hartaus leirille ja sit voin mennää nukkumaan. jeij :)